Barnvagnsförbud på Gina Tricot.

Idag har jag varit inne i Motala och träffat mina söta vänner. Det var evigheter sen! Mötte upp Liza vid 13-tiden och vi gick på stan en stund. Fullt med folk! Var in på H&M, Kicks, Apoteket och Gina (där borde dom förresten ha barnvagnsförbud, det var typ fem miljoner barnvagnar inne på lilla Gina, jag trodde jag skulle få ett raseriutbrott!). Jag hittade i alla fall två klänningar (2 för 1) och jag köpte två nya nagellack samt eyeliner och en ansiktsscrub. Mycket nöjd med det. Efter det drog jag och Liza hem till Sofia. Vi ugglade i köket ett par timmar sen begav vi oss till donken (för att inte bryta traditioner), efter en stund dök Ange upp och efter det även Hannes och Sonny. Där fettade vi oss och sedan drog jag hem. Vi ses igen innan jag åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0