Dissar Playboy.

Jag läste precis en artikel på Aftonbladet  om att skådespelerskan Jennifer Love Hewitt dissar ett utvikningserbjudande från Playboy, trots att hon för ett par veckor sedan drogs in i en debatt om kroppsideal sen bikinibilder på Jennifer publicerats. Hon påstod då att hon älskade sin kropp och att alla tjejer borde stå på sig och lära sig tycka om sina kroppar. Nu verkar media tro att allt det var en lögn för att hon inte vill dela med sig av sin kropp i Playboyblaskan.

Då till min fråga.

Måste man skämmas över sin kropp bara för att man inte vill vika ut sig? Kan man inte trivas med den man är och hur man ser ut bara för att man inte vill dela med sig till resten av världen? Jag trivs i stort sett med min kropp (alla har vi väl något komplex) men jag skulle aldrig vika ut mig, no way. Jag tycker det är skitlöjligt av media att påstå att Jennifer inte trivs med sin kropp bara för att hon väljer att inte vika ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0