Ignorans.

Det hade inte behövt bli som det blev om du hade varit lite mer uppmärksam.
För någon månad sedan var jag en potentiell mobbare, igår blev jag en potentiell misshandlare, vad fan tror du om mig egentligen?! Jag skulle aldrig skada dig.

En lika jobbig kväll igår. Imorgon förmiddag åker jag, då ligger du förmodligen och sover och idag lär vi inte umgås, jävla race. Jag vet inte vad jag ska tycka och tänka. Du känner du kluven, vad tror du inte att jag gör då? Jag har försökt att göra allt bra, mer än så kan jag inte göra och det måste du inse. Säg något, vad som helst. Titta ut ur din låda, se hur bra vi har haft det i fem veckor trots den här jobbiga veckan. Vi klarar det. Jag står fast vid det jag sa igår. Måste du och vill du så gör du det innan jag åker imorgon. Jag tänker inte ta emot ett bakslag när jag kommer hem via msn eller sms. Det tänker jag inte. Men som vanligt så hoppas jag att du inser att det inte är dags för det ännu. Nu kan inte jag göra något mer. Jag hoppas att du läser det här innan jag kommer hem. Idag är det du som får komma till mig, jag tänker inte säga ett skit. Jag hoppas bara att du gör det. Annars dör jag seriöst inombords.

Jag vet i alla fall att jag älskar dig.
Glöm inte allting vi har gått igenom tillsammans.

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg!

2007-12-06 @ 09:36:22
URL: http://ping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0