Julstädning.

Jag tar en paus från julstädandet en liten stund, ska strax gå ut i kylan och slänga massor med sopor och kartonger. Det blev en hel del när man rensade allting. Men nu blir jag av med det. Jag är glad för att jag ärvt en liten del av mammas måste-städa-och-göra-det-fint-sida. Det är så otroligt skönt att ha det städat och rent. Dessutom gör jag mig själv en tjänst som städar nu, så slipper jag komma hem till en svinstia när jag är tillbaka efter lovet. Jag ska städa lite till, sen ska jag diska och efter det gå till affären och köpa lite ingredienser, idag ska jag nämligen äta tacos, mums! Men jag behöver köpa in gräddfil och tacokrydda. Sedan är min middag fullständig.

Jag har förövrigt väldigt goda nyheter, mest till mig själv. Jag fick ett SMS av Evis idag och hon berättade att dom på tidningen har fixat gratis boende till mig i januari så att jag kan komma ner och göra min APU trots allting som hänt, hur jävla kul som helst, dom är underbara! Men jag måste erkänna att det kommer kännas konstigt att vara där utan att bo hos Rickard, men jag är glad ändå. Jag slipper vara i skolan och det är finemang! Nu ska jag fortsätta, ciao!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Dina pepparkakor var supergoda :)

2007-12-19 @ 15:49:03
URL: http://jcb.blogg.se
Postat av: Zandra

Tack så mycket :D Jag funderar på hur jag ska hinna äta upp alla tills imorgon :O Jag får nog ta med mig dom på tåget :] mums!

2007-12-19 @ 16:34:22
URL: http://counting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0