Saker att göra.

Jag vill ha så mycket att göra som möjligt, för att kunna förtränga så mycket som möjligt. Jag har därmed fullt upp resten av veckan. Jag behöver komma på andra tankar. Så här är det:

  • Imorgon ska jag för en gångs skull (det var evigheter sen) umgås med Sanna.
  • På torsdag ska jag och Linda julshoppa lite och sedan ska vi hem till mig.
  • På fredag ska vi eventuellt simma, för Linda sover hos mig.
  • På lördag är det lugnt och på söndag har jag tvättstuga.

Det känns bra att ha lite planerat, det enda som inte är planerat nu är hur jag ska lösa nätterna jag måste spendera ensam fram till lovet, innan jag kommer hem till mamma och pappa. Det kommer bli jobbigt, jag kommer vilja dö. Men det får jag nog ta hand om då. Nu ska jag nog sätta mig och kolla på en film. Eller kanske ta ett bad, det tipsade mamma om. Vi får helt enkelt se vad som händer resten av kvällen. Svenska hjältar och Bones i alla fall. Sen ska jag försöka att få lite mer sömn inatt också. För det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0