Swallowed in the sea.

Jag känner mig hemsk, jag är nog hemsk också för den delen. Helt plötsligt är det omvända roller och jag tycker inte om det. För jag känner inte igen mig själv. Vad har hänt? Jag går dig på nerverna, jag är fel som känner så här. Jag vill inte. Jag hatar det. Jag är så otroligt jävla rädd för att förlora dig, förstå det. Därför är jag som jag är, förlåt.

You cut me down a tree and brought it back to me,
and that's what made me see where I was going wrong.
You put me on a shelf and kept me for yourself.
I can only blame myself, you can only blame me,
and I could write a song a hundred miles long.

Well that's where I belong and you belong with me,
and I could write it down or spread it all around.
Get lost and then get found or swallowed in the sea.

Om du tror att jag är stolt över mig själv så tar du fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0