Update.

Klockan är kvart över åtta och jag är helt trött, både i fysiskt och psykiskt. Har varit igång sen kl sju imorse så det är väl inte så konstigt egentligen. Men att vara trött så här dags är inte min grej. Jag brukar ju kunna vara vaken till åtminstone 22, men idag blir det nog sängen om en liten liten stund. Imorgon ska jag upp skapligt, äta en ordentlig frukost och sedan släpa mig till skolan med alla mina väskor, jag kommer se ut som en packåsna, men jag antar att jag får bjuda på det. Jag vill ju trots allt hem. Euhm, ja jag hade väl inte så mycket mer att säga. Jag kommer förresten inte att vara så extremt aktiv här över jul, något inlägg då och då men inte flera om dagen (tror jag inte) med tanke på pappas sega dator. Men det märks! Godnatt människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0