Bloggförbud.

Jag borde väl inte sitta och blogga på arbetstid. Men faktum är att ingen verkar ha någonting emot det. Lotta sitter på facebook och Evis spelar någon wannabevariant på bubbleshooter så vad gör det om jag sitter och bloggar litegrann? Jag har dessutom ingenting att göra. Jag ska påbörja min andra uppgift såsmåningom "Vinterupplevelser i Kalmar" men jag behöver en kontaktperson på turistbyrån och den kontakten sitter Dennis med och han är inte här för tillfället, så jag får sitta och vänta snällt. Jag har förövrigt druckit två stora koppar te, ätit kakor och kanelgifflar samt ätit en skitgod kycklingwrap, nyttiga jag! Men jag mår i alla fall bättre än vad jag gjorde igår dvs illamående och huvudvärk pga en energifattig dag. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0