Dangerous.

Är det så farligt att jag kommer sakna dig?

Jag sitter inne på redaktionen och äter gifflar med saffransmak. Jag är hungrig nämligen. Det är både jag och Evis. Magnus anländer om ca 50 minuter och då nalkas det baconlindad kyckling. Låter extremt gott. Magnus är snäll som lagar mat åt oss.

Allt är kaos just nu känns det som och det är inte alls kul. Fick alldeles precis veta att jag måste hitta på ett nytt projektarbete. Skitkul liksom. Men sånt är livet. Svänger åt alla håll och man vet aldrig vad man kan räkna med. Så nu blir det till att spåna på nya idéer. Gosh. Religionsarbetet måste göras, pyskologiarbetet och medieproduktionen också. Allting är upp och ner. Nu vill jag bara ha Rickards famn. Jag har ingenting mer att säga. Bye.

Who can I trust?

Jag älskar dig Rickard.

Edit:

Vi får se om jag orkar stanna kvar och vänta på Magnus och maten eller om jag åker hem 15.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0