Ett steg närmare döden.

Ett par dagars paus ifrån bloggandet (bortsett ifrån dagens låt här om dagen) och nu är jag tillbaka. Sen sist har det hunnit hända rätt så mycket. Jag jobbade kväll i torsdags och var inte hemma förrän 22.00 ungefär. Jag var med Dennis på en såkallad "motorkväll" för tjejer. Där man fick lära sig byta däck, motorolja, spolarvätska och sådana saker. Det avslutades fint med en magishow med Mr Mike och en modeshow i James Bond anda. Det var hur roligt som helst fastän min rygg inte mådde speciellt bra efteråt.

Fredagen i ära. Min 18 års dag. Jag blev väckt med gratulationssång och frukost på sängen. Jag fick smycket jag önskade mig från KyssJohanna, av Rickard <3 Jag drog in till jobbet i vanlig ordning, det var deadline för tidningen och det innebar stort kaos på hela kontoret. Jag fick sluta tidigare och jag åkte hem för att mysa med Rickard, äta smörgåstårta och glo på film. En mycket lyckad dag.

Lördagen drog förbi och på söndagen kom mamma och pappa ner hit till Kalmar, jag fick lite presenter. Närmare bestämt en alldeles ny plattång och ännu mera smycken. Det blev lite kaffe och runt två snåret åkte vi till Kronmunken för att äta middag, helmysigt ställe! Hem igen efter middagen för att avnjuta nybakta bullar och julmust, yummie! Ännu en lyckad dag!

Idag har jag varit ledig från tidningen. Rickard, jag och Mona åkte in til Oskarshamn två gånger idag och fixade och trixade litegrann. Imorgon är jag ledig också. Finns dessvärre inte mycket att göra under dom första dagarna efter deadline, så jag får det lite ledigt nu. Men någonting säger mig att det helt plötsligt kommer massor på en gång, men man kan ju hoppas att det inte blir så åtminstone. Där var en lagom lång uppdatering av mitt liv under dessa dagar. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0