Frusen.

Det är svinkallt här på kontoret. Imorgon blir det raggsockor för hela slanten, eller ja i alla fall för mig. Mina fötter värker något fruktansvärt (kan nog ha med mina skor att göra också). Jag borde tagit med mig ett par skor att ha här på praktiken, men så smart var inte jag, nej.

Jag sitter och gör ingenting. Väntar mest på att klockan ska gå så att jag får komma hem. Imorgon hoppas jag att Camilla hör av sig (annars får jag terrorisera henne igen imorgon) och så ska jag till Kicks och Turistbyrån. That's all for today mates, bye!

Har förresten märkt att bloggen mest handlar om min APU just nu. Men så är det. Det händer inte så mycket annat just nu, inte om vardagarna i alla fall. Har förövrigt inget nät hemma hos Rickard då dom håller på att byta från Telia till Glocalnet, så jag har ingen chans att blogga när jag kommer hem, inte på ett par dagar i alla fall. Så ni får ursäkta! Antingen läser ni, eller så skiter ni i det helt enkelt. Håll till godo.

Ni kan ju alltid skicka ett sms eller två om ni är nyfikna på hur jag mår ^^

Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj , bra där! jäkligt bra! :)

2007-11-08 @ 14:06:55
URL: http://jcb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0