I need to get out.

Halva arbetsveckan har gått och jag har inte satt min fot på kontoret sen i fredags. Jag borde väl inte klaga egentligen men jag är verkligen rastlös emellanåt. Jag vill ju jobba! Jag vill inte sitta här och uggla hela dagarna. I måndags och tisdags var det helt okej, men nu börjar jag ledsna. Så jag hoppas verkligen att någon på tidningen hör av sig snart. Så att jag får göra någonting snart igen. Eller i alla fall komma ut. Snart är det visserligen helg och då finns det lite inplanerat. Jag och Linda ska förmodligen dra in till Oskarshamn/Kalmar och bowla på fredag eller lördag (jag hoppas att Rickard vill följa med också!), det ser jag fram emot i alla fall. Borde väl plugga litegrann också, jag har fortfarande inte lämnat in någonting till Uno på medieproduktionen och jag lovade att lämna in det under höstlovet, ooops! Sedan borde jag och Carro fixa lite med religionen också, det ska vara klart veckan efter apun och vi har inte ens börjat, way to go!

Vi får se hur allting slutar. Den här dagen gick ju i alla fall ganska smärtfritt förbi. Klockan är redan halv tre, snart dags för mat och sedan lär jag väl försöka få Rickard till att titta på någon film, sen är det dags att sova. Men jag hoppas fortfarande att Lotta eller Dennis hör av sig idag, så att jag kan åka in imorgon. Det börjar bli väääldigt enformigt här hemma nämligen. Ciao!

Jag älskar dig Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0