Juleskum.

Julen närmar sig med stormsteg och jag sitter och äter juleskum och dricker apelsinjuice. Jag har även fått ett alldeles eget element vid min kontorsplats, dom är för snälla, så nu slipper jag sitta och frysa var eviga dag. Fast just nu är det liiite för varmt faktiskt. Men jag ska väl inte klaga.

Idag åker vi som tidigare sagt ner till Jämjö. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem så jag kommer förmodligen vara supertrött när vi kommer hem någon gång ikväll. Men det är det värt. Det ska faktiskt bli kul att träffa lite av Rickards släkt. Men lite nervöst är det allt. Men jag har i alla fall klätt upp mig litegrann. Jag tänkte nämligen ha på mig mjukisbyxor idag på jobbet, eftersom vi skulle dela ut tidningar. Men som tur var så ångrade jag mig och kom på att vi skulle ju dit ner, kalas och grejor. Eller ja, ett födelsedagsbarn i alla fall. Så jag har min gosetröja (den stickade) på mig idag. Den är både fin, varm och mysig! Öhm, nog av det här struntpratet nu.

You're the moon when the night comes.

Jag älskar dig Rickard <3

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hon gör faktiskt det och det är rätt komiskt att killar tycker att hon är snygg :D

2007-11-28 @ 14:50:42
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0