Same old.

En ny vecka är här. För min del blev det i princip ingen helg alls. Lördagen flög förbi och söndagen likaså. Nu är det återigen en lång vecka tills helgen kommer. Det är deadline på fredag. Då ska allting vara klart inför trycket. Det är stressigt, men samtidigt å så roligt. Idag var jag på skafferiet och pratade med inredningsdesignern Camilla Dewerud. Hur trevligt som helst och som grädden på moset hade dom världens godaste te. Det måste jag ha igen! Så nu sitter jag och väntar på att min lunch ska värmas klart i micron, inte så charmigt kanske. Men så är det. Sedan ska jag fortsätta skriva. Imorgon bär det av till Spressobar och lära mig ett och annat om kaffe. Vi hörs gott folk, nu blir det mat och mys med Lissie (hunden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0