Sinnessjukt!

"Föräldrarna kan ha skadat sin 16 dagar gamla dotter för livet.
Två småbarnsföräldrar åtalas för grov misshandel av sin bebis.
Skallen var spräckt och flera ben i kroppen brutna".


Så står det på Aftonbladets hemsida idag.


Hur fan är människor funtade idag? Hur kan man vara så hemsk att orsaka sådan skada på sin nyfödda och sedan skylla allting på den 2åriga sonen? Det är inte rimligt i mina öron och säkert inte i era öron heller. Ett barn är en gåva, inte en leksak att slänga omkring med om och om igen. Varför skaffa barn om man inte kan ta hand om det? Så många frågor, så få svar. Jag blir verkligen förbannad när jag läser den här artikeln, sådana människor borde inte få skaffa barn. Jag lider med ungarna.


Läs hela artikeln här.


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

men hjälp :( usch vad hemskt. det är så vissa människor borde fan i mig inte ha barn!

ja keso är mumma :D sallad också :D

2007-11-29 @ 16:05:42
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0