So what?

Klart som fan att jag blir sur.

Har precis duschat, det var skönt vill jag lova. Nu känner man sig fräsch igen. Imorgon blir det till att ta på sig varma kläder, ska nämligen gå runt till de flesta butiker i Kalmar och dela ut det nya nret av Cityrapporten. Efter 15.00 någon gång så åker vi ner till Jämjö. Rickards mormor fyller år och vi ska även lämna Rickard där. Imorgon är det nämligen Dreamhack för hans del och ett par dagar framöver. Får se vad som hittas på under tiden han är borta. Förmodligen bara slappa.

Antar att jag ska sätta mig ner och fylla i min loggbok. Har inte gjort det på ett par gånger nu, det börjar bli dags för en uppdatering. Efter det får jag se om jag klär på mig och går ner och sällskapar Mona, Ebba och Linda eller om jag stannar kvar här uppe och spelar eller något. Det är sådant som märks.

'Cause that's what friends are for? Hah!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-27 @ 18:34:13
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0