The end.

Dagen går mot sitt slut och jag ska väl mysa en stund med Rickard innan jag går och lägger mig för att sova. Jag ska upp kl 07.00 imorgon så det gäller att få ordentligt med sömn. Jag är inte speciellt trött men jag behöver inte gå i högvarv fram tills jag ska sova. Nu tror Rickard, i skrivandets stund att jag skriver någonting jätteintressant och han får inte läsa nu när jag skriver, så besviken han kommer att bli. Ahwell, ska väl slänga mig i sängen nu. Får se om det blir någon film till innan vi eller.. ptja jag ska sova. Rickard är nog uppe ett par timmar till i alla fall. Vi har förresten kollat på Tarzan, jag grät som vanligt. Det hör Disneyfilmerna till, som Rickard sa. Godnatt gott folk.

Zandra <3 Rickard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0