Det här var längesen.

1. Var hittade du den här listan? I Rickards blogg :] <3
2. Var är dina föräldrar födda? I Finland.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Black & White (spel).
4. Vilken är din favoritrestaurang? Typ Åhlens, näe jag vet inte.
5. När badade du i en pool senast? Oj, det var längesen!
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja.
7. Hur många barn vill du ha? Två blir nog lagom.
8. Vilken musikstil tycker du mest om? Singer-songwriter tror jag.
9. Vad har du för TV-kanaler? Tillräckligt många.
10. Har du åkt moped någon gång? Ja det har jag.
11. Har du busringt någon gång? Det har jag säkert.
12. Har du fått felparkeringsböter? Nej jag har inte körkort.
13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej.
14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet.
15. Har du en egen trädgård? Nej, jag bor på nionde våningen >_<
16. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Öhm, typ Futurama.
17. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, kanske inte alla.
18. Badkar eller duschkabin? Badkar <3
19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The Goonies.
20. Favoritpizza? El Taco på American Pizza Take-Away.
21. Chips eller popcorn? Chips.
22. Vilken färg på läppstift använder du? Läppglans ^^
23. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va? :S Nej.
24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope.
25. Apelsin- eller äppeljuice? Det går i perioder.
26. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Mamma och pappa tror jag, minns inte vad som åts.
27. Favoritchoklad? Fazer Blå och Daim.
28. När röstade du senast? Förra fredagen, Idol ^^
29. När åt du en hemodlad tomat sist? Det har jag nog aldrig ätit?
30. Har du vunnit en prispokal någon gång? Yes :) Flera faktiskt.
31. Är du bra på matlagning? Ja det har jag.
32. Klarar du att tanka själv? Jadå.
33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
34. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi typ, men helst fanta.
35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.
36. Vad var det senaste du handlade? Clementiner <3
37. Har du kräkts offentligt? Ja, en gång typ i fyran, mitt i fruktstunden >_<
38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag har hittat min sanna kärlek, så jag vill bli mångmiljardär ^^
39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jadå.
40. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Lina.
42. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja det hade jag.
43. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget.
45. Vad har du i din väska? Kalender, mp3, läppglans m.m.
46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Gosar med Rickard eller min vetekudde.
47. Vad är du tacksam för idag? Att jag är frisk.

Kommentarer
Postat av: agnes.

jasså, härligt att höra! va pluggar du nu då?
me mig är det oxå bara fint, pluggar musikal i båstad, så har blitt en liten wannabeskåning av mig ;) hehe, näevars. östergötland in my heart forever! ;) har faktiskt en klasskompis här enre som kommer ifrån falun :) hon är asball! hihi.
take care.

p.s du har sjukt snygg "design" på din blogg, hur man gör?!?? :) d.s

2007-10-08 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0