Det var inte igår.

Hur svarar du i hemtelefonen? Jag har ingen hemtelefon.
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Zandra".
Ringer det mycket till dig? Nej, inte särskilt.
Ringer du mycket? Njae, när det behövs.
Vem ringde du senast? Mamma.
Hur mycket pengar har du? På mobilen? Typ 150kr.
Senast kramat och när? Hanna, igår.
Antal timmar sömn inatt? Euhm, 9-10 timmar.
Sov du ensam? Ja, men i soffan låg två små söta töser :)
Vem sov du hos senast? Älsklingen <3
Vem sov hos dig senast? Linda & Hanna.
Vem vet mest om dig? Mest mest? Mamma tror jag, eller Rickard.
Vem vet du mest om? Rickard <3
Vad ser du fram emot? Fem veckor hos älskling <3
Vad vill du ha just nu? Sockar, jag fryser om fötterna.
Vem hånar du? Igen för ögonblicket.
Vem längtar du mest efter? Rickard <33
Vem vill du helst slippa? Hm, ingen just nu :O
Vem stör du dig på? Vet inte :S typ Carola? x)
Vem vill du sova bredvid inatt? Älsklingen <3
Vilken buss åker du oftast? 701 till stan.
Vilken årstid är det nu? Höst.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Ja, superstörtkär!
Är du en bra partner? Jag tror det?
Har du varit otrogen? Nej.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja det är klart :)
Vad åt du senast? En hamburgare med tomat och fetaost.
Är du polare med grannarna? Njae inte direkt.
Har du varit på ett party? Ja.
Har du varit utomlands? Ja. Men nu var det längesen.
Var är dina syskon just nu? I Finland.
Vilken tid gick du upp imorse? 10.00 ungefär.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Då sov jag som en stock.
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa.
Vad ska du göra efter det här? Vet faktiskt inte :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0