Fredag hela veckan.

Tänk om det vore så bra ändå. Men idag är det i alla fall fredag, tack och lov. Var i skolan någon timme. Jag och Kim gjorde lite idéskisser till vår framsida och vi snackade lite med Martin, sen var det dags för lunch. Det var gott. Skulle gå till biblioteket för att lämna in mina böcker men det var stängt naturligtvis. Så nu sitter jag här igen. Jag åker inte och simmar idag, min mage krånglar för mycket idag, svinont med jämna mellanrum. Så jag ska ta det lugnt idag.

Jag ska göra kycklingsallad senare idag tänkte jag och sen ikväll är det idol som gäller. Det är synd att inte älskling är här med mig, trots att han avskyr idol så hade det varit mysigt med lite sällskap, men men. Man kan ju inte alltid få som man vill direkt. Om ett par veckor får vi mysa.

Nu ska jag spela litegrann tänkte jag. Ciao!
Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0