Havet är djupt.

Jag har precis kollat på den lilla sjöjungfrun ^^ och nu väntar jag på att Grey's ska börja. Det är höjdpunkten den här veckan tror jag. Jag har i alla fall inga andra planer att se fram emot. Idag var jag och simmade, kom dock jävligt mycket folk så att det blev trångt på motionssimmet så jag simmade bara 24 längder. Men det är bättre än ingenting.

Imorgon ska vi ha fotografering i skolan och vi ska INTE vara vanliga. Låter ju jättekul, men det är det inte. För jag är ganska vanlig om jag får säga det själv. Men jag lär väl dra mitt strå till stacken annars får jag nog huvudet avhugget av Yohanna, haha, som så gärna vill ha ett roligt kort :) Så jag ska bidra med morgonrock och pyjamas tror jag.

Euhm, mer då? På torsdag får jag äntligen åka hem. Inte imorgon då utan nästa vecka. Äntligen får jag åka ifrån den här hålan och jag behöver inte komma tillbaka förrän om hela sex veckor. För efter lovet åker jag ju till min älskling och har APU på Cityrapporten i Kalmar, ska bli så himla kul! Men jag måste erkänna att jag är skapligt nervös redan. Tänk om dom inte tycker att jag duger? Tänk om dom tycker att det jag åstadkommer är skit? Tänk om dom litar för mycket på mig så att jag får alldeles för mycket att göra och pga det blir typ stressad och så vidare? Massor med tankar i mitt huvud. Men den största frågan är nog: Hur ska jag hitta i Kalmar? Ahwell, jag vill inte tänka mer på det nu. Det ska bli underbart. Fem veckor med min älskling, fatta underbart!

Jag tänker förresten tipsa om en otroligt tankeskapande blogg, nämligen min vän Hannas blogg, läs den! Det finns alltid något att fundera över i hennes kloka ord. Den rekommenderas varmt.

Kommentarer
Postat av: JCB

För vadstena är ju ingen håla :P

2007-10-17 @ 21:03:19
URL: http://jcb.blogg.se
Postat av: hanna

Tack hjärtat (;

2007-10-17 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0