I hate this world.

Jag hatar mig själv, jag avskyr mig själv. Kill me, shoot me, do anything.

Jag vet ärligt talat inte vad jag gör för fel. Men tydligen förtjänar jag att kallas "korkad och dum i huvudet". Jag vet inte varför jag inte lyckas tillfredsställa dina behov, varför jag inte bara kan få dig att må bra. Jag förstår inte varför du tvekar så stort på mig och varför du vill att jag ska vara en "pain in the ass". Jag gör allt jag kan för att vara bra, jag ramlar och faller, men jag reser mig upp igen. Jag möter mardrömmarna och jag måste stå ut med ångesten som kryper i mina ådror. Jag hatar mig själv, jag avskyr mig själv. Jag vill att du ska må bra, men jag misslyckas bara.

Jag älskar dig - Through everything.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns alltid kvar här för dig, lämnar dig aldrig <3

2007-10-03 @ 16:38:45
URL: http://akolan90.bloggagratis.se
Postat av: josephine

DU ÄR EN FIN PERSON <3 Ja hatar inte dig iaf <3

2007-10-03 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0