In the light of the sun.

It's all about taking the right note, one mistake and you'll lose the whole song.


Det är inte lätt just nu. Jag vet varken ut eller in och jag har nog tyvärr, förlorat min vän. Ingenting blev som jag ville att det skulle bli. Det hela bara förstorades om och om igen. Jag frågar mig själv ? Varför ska jag kämpa när du inte gör det? Jag har inget svar på det. Jag borde kanske låta bli att kämpa. Men jag vill inte att det ska sluta så här. Jag är för envis, jag vill inte. Men jag måste väl växa upp och inse att jag inte alltid kan få som jag vill. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Men det kan jag inte. Jag kan bara hoppas och vänta. Men det kommer aldrig bli som förut. Om åtta månader skiljs vi åt. Då får du aldrig se mig igen.

 

Det ska bli underbart skönt att fly från allting nästa vecka. Att få glömma alla bekymmer i ett par veckor. Att få vara med människor som aldrig någonsin dömt mig. För vänner som, fastän vi bråkat åtskilliga gånger, alltid sett mig som en vän att lita på. Det ska bli skönt att få vakna upp hemma hos mamma och pappa, det ska bli skönt att få vakna upp bredvid Rickard varje morgon i fem veckor, fem underbara veckor. Det enda jag är orolig för är att vara bortglömd när jag kommer tillbaka. Jag älskar mina vänner, varenda en. Jag ville inte att det skulle sluta så här. Det var inte min mening, förlåt.

 

In the light of the sun.
Is there anyone, ohh it has begun.
Oh dear you look so lost.
Eyes are red and tears are shed.
This world you must have crossed, you said.

You don't know me.
And you don't even care.
She said you don't know me,
And you don't wear my chains.

Essential yet appealed.
Carry all your thoughts,
Across an open field.
When the flowers gaze at you.
They're not the only ones,
Who cry when they see you.

You said you don't know me.
And you don't even care.
And she said you don't know me.
And you don't wear my chains.

She said I think I'll going to Boston.
I think I'll start a new life.
I think I'll start it over.
Where no one knows my name.
I'll get out of California.
I'm tired of the weather.
I think I'll get a lover.
I'll fly them out to Spain.

I think I'll go to Boston.
I think that I'm just tired.
I think I need a new town,
To leave this all behind.
I think I need a sunrise.
I'm tired of the sunset.
Hear it's nice in the summer.
Some snow would be nice.

In Boston! No one knows my name.
No one knows my name.
No one knows my name.
In Boston no one knows my name.


Augustana - Boston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0