Kyle XY.

De som känner mig vet att Kyle XY är ett av mina bästa program som går på TV. Det är alltid lika spännande och det händer alltid nya saker. Varje tisdag kl 20 blir jag fylld med förväntan och varenda gång lyckas alla karaktärerna tillfredsställa mina förväntningar. Men idag, när veckans avsnitt var slut hörde jag hallårösten som sa "Ja, hur kommer det att gå? Nu tar Kyle uppehåll och är tillbaka nästa år". VA?! Det har ingen sagt till mig. Hela jag gick sönder. Ingen Kyle förrän nästa år? Det är ju bara in möjligt och jag vill verkligen inte tanka hem det. Jag undrar hur det kommer gå. Nu är det bara och vänta på att första säsongen kommer ut på DVD, ni kan fethajja att jag kommer att köpa den. Nu ska jag gå och lägga mig om en stund, imorgon är det en temadag som väntar, yäy! NOT. Godnatt alla vänner, vi ses i drömmarnas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0