Let me repeat that.

Ångest blandas med ilska och rädsla som i slutändan gör så att jag blir ledsen. It's killing me. Faktum är att jag nog har hittat orsaken till mitt magont. All denna jävla stress på att vara till lags hela tiden. Att inte få må dåligt, inte ens en sekund, att inte få stöd, från alla runt omkring mig. Jag förväntas vara glad och är jag inte glad blir det ett jävla liv. Berättar jag hur jag känner, blir resten sura och jag pallar det bara inte längre! Allt för länge har jag legat och ruvat på ägget som nu har kläckts och istället för en söt kyckling, växer sig nu ett monster sig stort. Jag vet inte vad jag ska göra. Söka hjälp? Hos vem i sådana fall? Mina vänner? Min pojkvän? Mina föräldrar? Sure, men vill dom? Orkar dom? Kan dom? Det verkar inte så. "Det löser sig" "Hoppas det blir bättre" o.s.v får jag jämt höra. Jag är trött på det, jag vill ha ett riktigt stöd, ett stöd som ni vill ge och ger för att ni bryr er och inte för att ha det överstökat. Jag är omringad av underbara människor, men jag känner mig så ensam. Jag är älskad av vänner, familj och pojkvän, men ändå känner jag mig så oälskad. Jag känner att jag gör fel. Jag känner att jag misslyckas. Jag faller och faller men ingen hjälper till, bara står där och skrattar, stirrar. Just nu. Känner jag att jag är nära ett nervöst sammanbrott. Det är nu jag behöver hans famn, hans varma och trygga famn. Jag behöver vara i närheten av honom, jag behöver hans tröst, hans kramar och kyssar. Jag behöver mina vänners uppmuntring, jag behöver en hand att hålla i. Jag behöver mina föräldrars förståelse, jag behöver er alla.

Jag är fortfarande ett barn, jag klarar mig inte på egen hand.

A willow deeply scarred, somebody's broken heart.
And a washed-out dream.They follow the pattern of the wind.
Ya' see cause they got no place to be.
That's why i'm starting with me.

I'm starting with the man In the mirror.
I'm asking him to change his ways.
And no message could have been any clearer.
If you wanna make the world a better place,
Take a look at yourself and then make a change.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här för dig om du vill prata, det vet du :)

2007-10-17 @ 12:02:00
URL: http://akolan90.bloggagratis.se
Postat av: josephine

Hade ja funnits i närheten av dig, hade du fått hålla min hand dygnet runt om de skulle hjälpa dig

2007-10-17 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0