Negativ energi.

Jag känner mig inte alls i form för någonting. Jag är rastlös, men samtidigt orkar jag inte hitta på något. Jag är sur, men jag har ingenting att vara sur över. Jag är lite nere, men jag har ingenting att vara nere för. Antar att det här är en såndär dag då man helst velat ligga kvar under det varma täcket för att somna om och sova bort hela dagen. Men det går ju inte, nej.

Imorgon ska jag simma igen, det ska bli skönt faktiskt. Slarvade så dant igår eftersom jag träffade Jack där, då blev det att man pratade istället för att simma, tror att jag simmade kanske 6 längder och jag ska simma minst 25. Så det ska det bli bättring på imorgon. Känner att jag behöver göra det också, har ätit mycket skit sen igår. Inte bra, men lite nödvändigt, varför tänker jag inte gå in på för det är inte så fräscht direkt. I vilket fall, det ska bli en bättring nu.

Klockan är 20.30, jag funderar på om jag ska orka se på film kl 21 eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0