Oh sweet november.

November ja, det är min månad det. Den 16/11 blir jag hela 18 år gammal! Jag längtar dit, jag får äntligen fira min födelsedag med någon jag verkligen älskar, Rickard. Det ska bli myspys det!

Idag har jag varit i skolan i vanlig ordning. Haft alla möjliga lektioner, bästa idag var att jag fick MVG på historiaprovet. Det känns typ hur skönt som helst, har aldrig varit någon höjdare på det, men nu verkar det vända! Fick även bra respons från Anna-Lena angående mitt psykologiarbete och jag har lämnat in svenskan, feeling great! Skolan flyter verkligen på nu och det känns så bra.

Var och simmade idag igen, 650m - det är inte illa för att vara mig minsann! På fredag ska jag satsa på 1km precis. Jag ska klara det, jobbigt är det inte direkt. Handlar mest om psykisk ork. När jag kom hem igen så fixade jag wok ock kyckling&bacon röra. Det var typ hur himlans gott som helst. Nu väntar jag på att en dokumentär ska börja kl 20 och sen klockan 21 är det Greys i vanlig ordning. Ska käka ost och känna mig allmänt nyttig. Fast en bulle skulle ju inte sitta fel!

Nu ska jag spela litegrann.
Jag älskar MIN Rickard <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0