Shoot me dead.

Jag trodde för några dagar sedan att den dagen var det värsta i mitt liv. Men jag hade fel. För dagen som var så bra igår slutade med att jag satt och grinade och försökte andas i flera timmar. Från början kände jag mig ouppskattad, oviktig och sårad. Jag bad om hjälp, men fick ingen i början. Jag kände mig åsidosatt. Jag trodde inte för fem öre att det skulle bli såhär. Men helt plötsligt var jag en dålig vän och jag har tydligen potential (om man kan kalla det för det) till att bli en mobbare. Hur kul låter det på en skala 1-10? Inte kul alls. Jag vet att jag aldrig skulle bli en och jag vet att jag inte är en dålig vän, snarare tvärtom, jag är en av dom bra tro det eller ej, Men att höra dom orden var så jävla tungt. Jag krossades, jag stampades på och jag har aldrig i hela mitt liv känt en sån smärta i min kropp som jag gjorde igårkväll. Min mardröm blev sann och jag hatar det. Jag visste att det skulle bli såhär. Att jag blev boven i det hela för att två vänner inte har det så bra just nu och för att jag försöker göra mitt bästa för att vara bådas vän. Det visade sig vara skitsvårt och allt verkar bara gå käpprätt åt helvete. Nu vet jag inte vem jag vågar prata med, utan att det blir fel. Jag skulle stannat hemma från skolan idag, då jag verkligen inte klarar av att sitta där och låtsas som ingenting har hänt, men det är det jag måste göra om jag ska vara i skolan. Jag tänker dock inte stanna hemma, jag åker till skolan om ett tag och jag hoppas att allt inte är lika kallt som jag fruktar och att mina vänner ser mig som en bra vän trots allt. Jag behöver det, jag behöver stöd. För just nu, är jag en skit. Vi hörs sen.

Rickard <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är ingen skit Zandra. Du är min vän. Och jag blir galen om någon säger att du är en dålig sådan, för den ljuger !!

2007-10-11 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0