Storm.

Jag har kommit hem ifrån Motala för en liten stund sen. Träffade Mia först på eftermiddagen, vi tittade på Bert och gick en stund på stan. Sedan gick jag till Carina och färgade håret - det blev jag nöjd med, billigt var det också. Jag la också undan lite kläder som jag ska köpa imorgon, det enda som jag inte hittat ännu är byxor så det ska jag titta efter imorgon. Ska bli skönt med lite nytt i samlingen, Rickards rum kommer dessvärre se ut som en tjejrum i fem veckor, haha. Jag ska försöka att låta bli att ha kläder överallt på rummet. Försöka är bra.

Jag längtar efter Rickard <3
Jag saknar min lilla skåning Josephine :*

Kommentarer
Postat av: josephine

ja saknar dig z

2007-11-01 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0