Addicted.

Dagen har varit helt okej. Dagens höjdpunkt var studiebesöket på Falu Kuriren. Det var allmänt intressant och som avslutning fick vi tävla emot varandra - en tävling som jag vann, med fyra poäng ifrån tvåan Carro, haha! Man skulle göra en löpsedel i alla fall, roligt värre - typ det roligaste studiebesöket jag har gjort.

Jag har förövrigt varit mycket mycket stygg idag. Jag har knäckt min diet typ biljontals gånger idag. Jag får leva efter uttrycket "man lever bara en gång". Jag vill inte, men jag kan inte motstå. Nu är det skärpning som gäller, annars är det ingen idé alls att fortsätta känns det som. Aja, det märks hur jag gör. Nu har jag i alla fall berättat det för alla som läser, jag hade kunnat välja att dölja det. But I didn't! Hade inte så mycket vettigt att skriva idag. Ville nog mest dela med mig utav min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0