Falling in the black.

Hemkommen från en dag i Borlänge. Carro sitter bredvid och vi nördar vid våra datorer, tittar på idol och äter en massa. Dagen var lärorik och intressant, jag och Carro pratade med Viggo Cavling och jag åt morotskaka för första gången i mitt liv. Det var en upplevelse för livet, vet inte om jag ska tycka om eller inte.

Angående helgen så har den varit underbar. Har ju som ni säkert vet, spenderat den hos min älskling i Kalmar. Det är alltid lika underbart att vara med honom. Han är min trygghet och vi har myst hela helgen, det får jag aldrig nog av! Jag älskar honom. Jag älskar allt som har med honom att göra. Det enda negativa med helgen var hemresan. Jag kom till Mjölby där jag fick veta att mitt tåg till Falun var inställt pga en tågolycka norr om Motala. Skitkul, not. Vi fick vänta på buss i en och en halv timme, sedan åkte vi buss till Hallsberg för att hoppa på tåget som väntat på oss, det var givetvis proppat med folk och jag kom hem till lägenheten två timmar senare än planerat. Kvällen blev inte mycket bättre när jag kom hem, älskling blev arg på mig. Typiskt mig. Men jag älskar honom, mest av allt, supermega.

Nu ska jag pröva att spela ett nytt spel som jag installerat - Delicious 2. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0