If you ever feel lonely.

Jag känner att jag inte har så jättemycket att skriva idag. Inte för att det gör så mycket kanske, men jag känner att jag behöver skriva av mig och då är det rätt frustrerande att inte kunna göra det. Hm, idag har jag i alla fall inte gjort mycket alls. Jag har tillbringat dagen framför datorn och framför tvn. Det har varit skönt. Jag sov skapligt länge med. Jag mätte mig även idag. Eftersom jag bantar. Jag har bantat i ungefär tre veckor, jag har tappat ett par centimeter på lår, överarmar, midja. Det är väl egentligen ett helt okej resultat eftersom jag inte har gått in för det till hundra. Det har varit svårt att motstå det goda. Men jag ska skärpa mig. Jag vill fixa det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0