Impulsbesök.

Och helt plötsligt knackade det på dörren. Vilka står där om inte Malin & Glenn? Det var roligt att dom kom på besök utan förvarning, jag blev glatt överraskad må jag säga. Vi syndade, kollade på youtubefilmer och försökte att installera ett spel. Det gick inget vidare direkt. Det verkar vara något fel med grafiken. Men sådant är livet ibland. Jag funderar på om jag ska duscha nu, eller imorgon bitti. Tror det blir det sistnämnda faktiskt.

Apropå något helt annat, så känner jag en stor PANIK på vart jag ska utföra min APU, det verkar inte bli någonstans alls i år. Inget jävla företag kan ju ta sig tid till att ens skriva ett "Nej". Jag blir så besviken, äkta yrkesmän är fan inte att räkna med. Trots att man klart och tydligt skriver att man vill ha ett svar, vad än svaret är. När jag börjar jobba ska jag se till att jag svarar på ALLA mina mail även om jag har ca 200 mail. Alla förtjänar ett svar. Alla. Förhoppningsvis så funkar min reservplan om ingen nu mot all förmodan inte skulle vilja ha mig i fem veckor. Jerks, vem vill inte ha mig liksom? >_<

På måndag nästa vecka ska vi på en mässliknande grej på Galaxen i Borlänge, massor med mediaprofiler som man tydligen ska försöka knyta kontakter med. Det är jag typ sämst på, så ingen kommer nog att minnas mig. Det enda jag kan göra är att vara framåt och trevlig. För jag har varken ett bra och "proffsigt" språk eller någon direkt kunskap. Sniff ska även sova hos mig då, det ska bli trevligt, det var super-mega-längesen - du borde sova hos mig oftare din nörd! Jag ska bli riktigt emotionell nu och säga - JAG ÄLSKAR DIG MITT LILLA SÅSDJUR :] (du fattar).

Jag älskar Rickard också, mer än allt annat.
Och på torsdag - äntligen får jag träffa min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0