Nu har det hänt!

Jag har startat en ny blogg! Det känns helt underbart skönt faktiskt. Jag tröttnade rejält på bloggagratis.se. Vi letar alltid efter någonting nytt. Aldrig är vi nöjda och aldrig får vi nog av nya saker. Jag ska passa på att tacka min älskade pojkvän som hjälpte mig med kodningen för den här bloggen, jag hade aldrig klarat av det själv då jag har absolut noll IQ i kodning och sådant svårt. Det blir liksom för mycket för min hjärna. Men min pojkvän han är smart han, det ska ni veta! Läs hans blogg här.

Ny blogg, ny start. Här kommer jag att skriva om allt mellan himmel och jord.
Passar det inte kan ni ju fortsätta vidare till någon annan blogg vettja! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0