Omstart på GI.

Jag sitter och tittar på The legend of the drunken master med Jackie Chan. Jag verkligen älskar Jackie Chan, han är så otroligt kul! Jag sitter även och tittar lite i min GI-bok. Jag läser om glykemiskt index och glykemisk belastning. Jag är så där lagom förvirrad. Men eftersom jag ska börja om på ny kula på måndag kände jag för en uppdatering. Under första fasen får jag inte äta mer än 20 gram kolhydrater om dagen. Det kommer bli grymt svårt. Men nu ska jag verkligen ta tag i det. Jag må ha gått ner lite i vikt under de veckor jag höll på. Men jag vet att jag kan lyckas bättre. Jag förväntar mig att ha gått ner minst fem kilo på min 18 årsdag den 16 november. Det blir ju lätt, not. Men vill jag så kan jag. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0