Störande grannar.

Jag avskyr att ha grannar ibland. Speciellt trettonåriga småtjejer som fortfarande lyssnar på Bubbles eller liknande dynga. Jag menar inte att man inte får lyssna på det, varsågod. Men man behöver faktiskt inte lyssna på det på högsta volym så att jag hör. Det är samma jävla bubbleslåt på repeat i flera timmar. Mest tidigt på morgnarna eller sent på nätterna. Det är så störande att jag när som helst skulle kunna gå över och knacka på dörren och be henne sänka. Men det gör jag inte.

Imorgon börjar jag med bantningen igen, det innebär att jag idag levt på en massor onyttigt och nu ska jag göra en stoooor portion mannagrynsgröt. Det är jag värd. Imorgon börjar det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0