Time and time again.

Klockan är inte ens 22 och jag är helt slut. Jag ligger nersjunken i soffan med filten över mig och laptopen i knäet. Det enda jag kan tänka på är att jag måste hålla mig vaken till midnatt eftersom den nya serien Eureka börjar om ca 10 minuter och det är dubbelavsnitt idag. Vet inte om det kommer att vara så varje fredag men jag hoppas inte det. För jag är verkligen trött. Jag kan ladda ner programmen om jag vill såklart, men samtidigt vill jag inte gå och lägga mig riktigt ännu. Jag vill ha Rickard här, jag vill ligga i hans famn, jag vill glömma tid och rum och bara vara. Då kan jag somna om jag vill, då kan jag sluta ögonen och veta att jag är trygg där jag är. Jag längtar till vecka 45. Då får jag träffa honom igen. Det ska bli underbart. Som alla andra gånger med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0