Time to say goodnight.

Det är dags för mig att säga godnatt. Dagen har varit lång och jag ska upp tidigt imorgon. Jag ska förövrigt spendera dagen med Malin. Det är hur skönt som helst att vi har hittat tillbaka till varandra, jag har saknat det grymt mycket. Vet inte riktigt vad vi kommer att hitta på men jag är säker på att vi kommer att ha det kul ändå. Det har vi alltid hon och jag. Det är otroligt skönt.

Om en vecka precis, vid den här tiden. Ligger jag förmodligen i Rickards säng igen. Jag längtar så pass mycket att jag nästan spricker. Det är synd att vi inte kan ses oftare än vad vi gör. Men jag vet att han och jag klarar av allt om vi vill det själva. Och det vill vi. Jag älskar dig sötnos, du är mitt universum. Vad vore jag utan dig min prins? Godnatt alla, sov gott & dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0