When I'm feeling dark.

Nattens bravader gjorde inte den här starten på dagen speciellt bra. Jag fattar inte ens varför jag gick upp och gjorde allting mycket värre. Allt är mitt fel, igen. Jag är så stolt över mig själv - not. Men jag kan inte göra mer än att vara mig själv och för stunden var jag mig själv. Annars hade jag inte agerat som jag gjorde inatt. Ahwell, gjort är gjort I guess.

Har precis varit på UM nu, det enda jag fick var en ny tid på måndag den 24/9. Känns inge vidare att behöva vänta tills då, men jag har inget val. Förhoppningsvis så är det ingenting allvarligt. Jag lever ju ändå fortfarande. Så än så länge är det går det ingen nöd på mig.

Jag ska förmodligen och förhoppningsvis umgås med Malin idag. Jag sitter bara och väntar på att hon ska vakna och höra av sig. Det är väl tänkt att vi ska vara här och glo på film och busa lite med Tilda eller så. Men det märks senare. Jag hoppas att det blir av i alla fall. Jag borde städa litegrann.

"You're my light when I'm feeling dark".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0