When september ends.

Är hemkommen från skolan precis. Det blev ingen produktiv dag måste jag erkänna. Vi gjorde inte ett piss på vårt projektarbete, vi satt mest och flummade till allt. Jag klagar inte, det är alltid kul. Men det kändes rätt onödigt att gå upp imorse så här i efterhand när jag vet att ingenting blev gjort. Men men. Det är helg nu i alla fall. Den har jag sett fram emot extra mycket. Ikväll börjar Eureka på TV 6, dubbelavsnitt! Sedan har jag tankat hem första säsongen av Dexter, som också börjar ikväll men jag är rädd att jag inte orkar sitta uppe till dess. Så jag var smart. Det ska jag titta på i helgen. Dessutom håller jag på att tanka ett spel som Kim tipsade mig om - Black & White. Det verkar skitkul!

Det är vad min helg kommer bestå utav. Sedan ska jag försöka plugga litegrann inför historiaprovet på torsdag. Friluftsdag på onsdag med, känns inte allt för kul. Temadag på förmiddagen och friluftsdag på eftermiddagen, jag jublar, not. Men på fredag kommer i alla fall mamma och pappa hit i alla fall. Det ska bli kul!

Nu ska jag äta clementiner och glo på rewind på MTV. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0