Footprints in the sand.

Okej. Jag har fortsatt på projektrapporten, jag har påbörjat historian, jag har mailat banken angående ett eventuellt bostadslån och jag har hjälpt Josephine älskling med hennes bloggdesigm. Blev nöjd. Snyggt och enkelt, som det ska vara. Jag känner att jag har varit produktiv, men jag hade kunnat vara extra produktiv. Imorgon blir det hårt jobb i skolan och vare sig jag vill eller inte så ska jag sitta kvar och efteråt åka och simma ett tag. Jag behöver lite avslappning. Jag behöver göra något jag tycker om. Denna vecka kommer definitivt att bli hetsig. Hoppas att er vecka blir bättre än min.

Har även suttit och pratat med sötaste Josephine om kommande sommar. Vi har en massor med härliga planer som vi ska genomföra. När jag kommit i ordning i min nya lägenhet ska hon komma på besök, vi ska ut och ha kul och sedan blir det en sväng för min del till Eslöv också, såklart! Vi ska dessutom till Ullared och Köpenhamn en sväng. Jag ser så mycket fram emot det. Du är min andra hälft, ingen kan vara bättre vän än du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0