Love in this club.

Nu har jag snart skrivit klart mitt högskolepaper. Bara diskussionen kvar, har skickat iväg utkastet till min mentor för att få lite respons. Hoppas nu att jag har gjort rätt! Euhm, har även lagt in musik på mobilen (min mp3 är död) så nu ska jag nog klara en tågresa + bussresa. Nu ska jag packa och sen ska jag äta :)

Usher - In this club
Madonna ft. Justin Timberlake & Timbaland - 4 minutes
Duffy - Distant Dreamer
The Kooks - Always were I need to be
Takida - Curly Sue
Simple Plan - Love is a lie
Kent - Generation Ex
Veronica Maggio - Måndagsbarn


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej:), läs gärna om min bussresa idag xD haha. kram

2008-05-12 @ 10:07:36
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0