Blivande klasskompisar?

Under dagarna jag varit hos Josephine så har två lite speciella kommenterar ramlat in i min blogg. Två tjejer som berättade att dom också ska läsa medieproduktion & journalistik i Kalmar och det känns jätteskönt vill jag lova. Jag börjar bli riktigt nervös inför högskolestarten nu och det känns lite extra tryggt nu när jag vet att det åtminstone finns två tjejer till i min snart kommande klass :) Dessutom har dom båda en varsin intressant blogg som man kan läsa :) Jag kunde dock bara svara på kommentaren från en av dem då den andra inte godkände kommentarer från just blogg.se :P Men som sagt, det är skönt att veta att man inte är ensam när det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0