Bloggen är tillbaka mina vänner!

Efter två veckor, 22 uppdaterade bilddagböcker med över 300 bilder att titta på och runt 300 nya blogginlägg att läsa är nu bloggen tillbaka och bör vara igång som vanligt i ett par dagar innan nya äventyr börjar. Jag har som ni vet spenderat två veckor tillsammans med världens mest underbara pojkvän. Vi har varit på Daldansen i Hedemora, vi har varit i Mariestad, vi har solat, badat och varit på bio, spelat tv-spel och shoppat loss i Linköping. Fullt ös i två veckor minsann och jag älskar att vara med Daniel, dock åkte han hem till Dala-Floda idag så nu dröjer det innan vi ses igen.

Euhm.. Ja, bloggen kommer alltså att vara aktiv i ett par dagar framöver, tror jag. Sist nämnde jag ju att min lägenhet är betald och att kontrakten är påskrivna (jag är nu alltså ägare till min egna lägenhet!) Det som väntar nu är en mini-makeover. Vi ska tapetsera, måla och lackera golv, inreda och flytta femtioelva flyttkartonger och vi hade tänkt börja den här veckan. På söndag bär det dessutom av till Skåne. Ni kan ju gissa vad jag ska göra där, precis, träffa älskade Josephine! Jag behöver verkligen träffa min andra halva och snacka en hel del kan jag lova, på gott och ont ;) Sen ska jag, hon och hennes pojkvän Calle till Ullared på måndag, det ser jag fram emot! Efter det återstår ett par nätter i lilla Eslöv innan jag beger mig hemåt igen.

Idag var vi förresten på färghuset i Motala och kollade på fondtapeter och väggfärg. Som det ser ut just nu så ska jag ha en isblå nyans och någon brun. Finns grymt snygga fondtapeter så jag lånade med mig tre böcker med olika tapeter i. Nu gäller det bara att bestämma sig. Jag kanske lägger ut bilder på mina favoriter senare i veckan :)

Uj, ett långt inlägg detta, men jag vill försäkra er om att jag är tillbaka och dessutom berätta vad som hänt i mitt liv de två senaste veckorna och nu vet ni det :) Ska sätta mig och fylla i lite papper till csn nu och sedan så blir det krubb. Jag hoppas att ni har och har haft det bra. Ciao!

Jag kommer lägga ut lite bilder från veckorna i ett senare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Josephine

OJ, redan nu på söndag? shet :D jag trodde inte det var så snart, men jag blev genast gladare ;) <3<3<3

2008-08-05 @ 10:39:02
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0