Bloggen tar studiepaus.

Min första termin på högskolan i Kalmar börjar imorgon kl 10.30. Så jag kommer alltså ha fullt upp under introduktionsveckorna som håller på i två veckor. Dessutom kommer det att bli väldigt lite uppdatering här i bloggen pga. att jag inte har något internet i lägenheten ännu. Dock ska jag beställa det så fort jag hinner. Så jag hoppas att ni står ut och att ni inte glömmer mig allt för fort, jag är tillbaka innan ni hinner säga nationalencyklopedin ;) Ha det så bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till imorron! hoppas din inspark går bättre än vad min hittils har gjort :P

2008-08-31 @ 14:40:43
Postat av: josephine

Lycka till snäckan :)

2008-08-31 @ 19:03:44
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0