Det skulle ju kunna vara intressant?

Röker du: Nej.
Snusar du: Nej.
Skolkar du: Det har hänt, dock väldigt få gånger.
Gör du frukosten själv: Oftast, om jag inte är hos mamma och pappa.
Har du suttit i rätten: Nej.
Har du slagit ner någon: Nej.
Har du pussat någon av samma kön: Ja, many times ;)
Har du varit på strippklubb: Haha, nej men det vore coolt!
Vad gör du när du blöder näsblod: Jag har aldrig haft näsblod, så jag vet inte?
När grät du senast: Igår.
Vem kan du prata om allt med: Daniel, Josephine.
Har du solglasögon: Yes, har dock använt dem alldeles för sällan denna sommar ;<
Skriv en mening på engelska: I kissed a girl and I liked it, hope my boyfriend don't mind it.
Vem pussade du senast: Josephine.
vem kramade du senast: Josephine.
Vad är din högsta önskan just nu: Att få gosa ner mig i Daniels famn.
Vad heter den hårspray du använder: Just nu, något billigt från Ullared.. Grafitti tror jag.
Vem gillar du: Jag gillar många :)
Vilken färg har du på tröjan du har på dig: Den är vit.
Har du string på dig just nu: Nej.
Känner du någon som heter Niklas: Ja, fast med ck, räknas det?
Har du bärbar data: Yes box baby!
Är du blyg: Litegrann kanske?
Vad tänker du på just nu: Inget speciellt egentligen.

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET:

Mage,ben eller armar: Armar.
Bruna,blå eller gröna ögon: Blåa eller bruna isåfall.
Långt eller kort hår: Kort.
Charmig eller rolig: Är man rolig, är man charmig tycker jag.
Röker eller snusar: Snus isåfall, men helst inget av alternativen.
Vad kollar du först in på det motsatta könet: Utseendemässigt? Ögonen tror jag.
Hur stor betydelse har kläderna: Lite betydelse har det väl alltid, men så kräsen är jag inte.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Daniel :)
Gillar någon annan dig just nu: Daniel?

HAR DU:


Blivit kysst: Ja.
Stått på scen: Ja.
Varit med om en bilolycka: Nej.
Klättrat på berg: Ja.

ANTINGEN ELLER:

Kallt eller varmt: Kallt, för då kan man klä på sig tills det blir varmt.
Blått eller rött: Rött.
Regn eller snö:  Regn.
Ull eller bomull: Bomull.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Höst helt klart, det är så otroligt mysigt!
Historia eller vetenskap: Historia.
Matte eller engelska: Haha, gissa? xD Engelska så klart.


ÖVRIGT:

Svär du för mycket: Ibland?
Vilken låt lyssnar du på just nu: Alice in Videoland - Radiosong.
Hur är vädret just nu: Mulet, men rätt varmt.
Vart skulle du vilja åka: Till Dala-Floda.
Vill du ha barn: Ja, så småningom.
Vad skulle dom heta: Ingen aning.

SENASTE SOM DU:

Träffade: Mamma och pappa.
Pratade i telefon med: Mamma.
Sov tillsammans med: I samma säng? Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0