Jag längtar efter rutiner.

När skolan börjar, börjar även mina rutiner. Jag kan garantera att jag längtar efter dom. Nu när man inte har någonting alls att göra kan man gå runt en hel dag och vara osminkad och gå i mjukisbyxor, linne. Man kan sova hur länge man vill och man kan dega tills man tröttnar på det. Det har jag tröttnat på, att inte ha rutiner. Så jag längtar efter skolstarten. Då jag måste gå upp på morgnarna, äta frukost, klä på mig och sminka mig för att sedan lära mig saker under dagarna. När jag väl är hemma måste jag eventuellt plugga, jag måste äta och ta en dusch. Sen är det dags att sova för första gången på dygnet, inte för tredje gången. I love rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0