Jag tycker om BlondinBella!

Japp, det erkänner jag. Trots alla "bimborykten" så tycker jag att hon verkar hur jävla skön som helst och skulle jag välja mellan att få lära känna henne eller Kenza skulle jag definitivt vilja lära känna Isabella. Jag skulle nog lära mig ett och annat trots att jag är ett år äldre och har bott ensam i över tre år. Ni kanske fnyser åt detta nu, men jag håller verkligen med medierna om att BlondinBella kanske är den yngsta personen i sverige som har mest makt. Hur coolt är inte det? Hon har redan två egna företag, hon driver sveriges mest besökta blogg och hon är hur söt som helst. Till skillnad från henne har jag inte åstadkommit ett skit rent ut sagt :P Vissa buar henne, jag bäar henne, helt klart.


Bilden är lånad från: http://community.kzine.se/index.php/articles?page=3

Kommentarer
Postat av: Frida

ska nog köpa den jag med :) jag gillar också Blondinbella och har blivit beroende av att läsa hennes blogg. Visst kan hon skriva lite knepiga saker ibland, men hey, ingen är perfekt! Att hon tagit sig dit hon är idag via en blogg är hur tufft som helst :)

2008-08-06 @ 12:19:24
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0