Krångel.

Allting verkar krångla idag. Både bloggen och bloggkoll.. Sucks.. Jag kanske skulle gå och lägga mig, jag har ändå ingenting vettigt för mig. Daniel hörde jag av i typ två sekunder på msn för någon timme sedan, han skulle kolla på film. Så honom lär jag inte höra av mer idag. Jag har haft honom vid min sida i två veckor, nu blir jag nästan galen av att inte höra av honom på ett par timmar. Jag undrar hur jag kommer att sova inatt? En sak är säker, jag älskar honom och han är det bästa som någonsin hänt mig.

Kommentarer
Postat av: maaliin

jag har inte varit hemma på länge kom hem iförrgår. men ska fixa det så fort jag kan. lite att göra just nu. förlåt för att jag använde den. skulle ha frågat först.

hare bra kram.

2008-08-05 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0