Look baby, I'm a heartbreaker.

Jag har fastnat helt för Will.i.am's låt Heartbreaker (ni kan lyssna på den lite längre ner i bloggen). Jag blir så glad av den, av någon konstig anledning? Anyways. Jag har hunnit se stackars Susanna Kallur falla, sett Elena Isinbajeva slå sitt egna världsrekord och jag har sett Musse Mohammed komma på tionde plats i 3000m hinder (gud vad nördig jag låter, men friidrott är jättekul! Jag ser fram emot herrarnas spjutfinal på lördag). Jag har även varit och handlat med pappa och nu har jag även tagit mig igenom ännu en middag. Intressant dag va? Not. Men vädret är piss och allting känns jobbigt idag. Så vad ska man göra? Jag skulle definitivt behöva kramas lite med min älskling just nu. Jag hoppas att jag kan åka upp till lilla Dala-Floda inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0